Věk: 20 let Výška: 152 cm Váha: 55 kg 53 kg 51 kg 49 kg 47 kg 45 kg 43 kg

13.11.

13. listopadu 2017 v 23:25 | Baryys |  jídelníček
Jídelníček sem dávat nebudu. Od te doby, co jsem hledala nějakou motivaci a přejídala jsem se, tak jsem přibrala něco přes kilo. Za tu dobu, co jsem u nebyla jsem zhubla a jsem zpět na své váze.
Když jsem si měla hodit lísteček s přáním do svého pytlíčku, tak jsem zjistila, že nevím, co chci, nemám nějaká přání. Nemám cíle.
Asi jídelníček nebudu psát, chci si to urovnat, ale neznamená to, že nebudu hubnout. Budu psát o tom, jak mi den šel, ale jídelníček vypisovat nebudu.
Ohledně dnešního jídelníčku, tak jsem měla okolo 500 cal, půl hodiny jsem skákala přes švihadlo, pak jsem cvičila a spálila 300 cal, takže jsem vše dnes vysportovala.
Také díky Ordinaci v růžové zahradě mě i teta podezřívá z toho, že nejim. Diky te slečně, co tam neji a zahazuje jídlo, jsem je slyšela jak se o tom bavili. Skvěle si to načasovali.
 

8.11.

8. listopadu 2017 v 20:46 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Řecký jogurt s jablkem ( 250g/ 227,77 cal)
Svačina: Nic
Oběd: Rýže (30g/ 38,93 cal), Kuře na kari bez omáčky ( 118, 61 cal), vídeňský párek ( 2g/ 5,27 cal)
Svačina: Nic
Večeře: Nic
Pití: Zelený čaj, voda
Pohyb: 1 minuta prkno, 60x jump squat (-100 cal), 7623 krokůl 4,8 km (-120 cal)
Celkem kalorií: 390,58 cal (-100-120=170,58 cal)

Přijela jsem z práce až večer, tak jsem ani pořádně necvičila, je večer a to se mi už moc nechce, tak aspoň něco. Ohledně včerejšího jídelníčku, který jsem nepřidala, 1. ukazovalo mi na blogu chyba serveru, až teď jsem zjistila, že jsem měla uloženou špatnou doménu, 2. splnila jsem denní limit, cvičila jsem a zhubla jsem, takže už dnes ráno jsem si do svého pytlíčku v mém thinspobooku hodila lísteček s přáním. Budu si přát taková přání, která se dají splnit, které si dám za odměnu, třeba tetování nebo knížku.
Toto je Chiara Ferragni, je to blogeka, a je momentálně těhotná. Na IG ji sleduji už dlouho. Jednou bych chtěla kabelku navrženou od ní.

My THINBOOK

6. listopadu 2017 v 19:52 | Baryys |  Baryys :)

Vytvořila jsem si thinsporation book, která by mè měla motivovat, jistě ji brzy doladím, dnes jsem ji dělala několik hodin. To vystřihování mi dalo zabrat 😃

 


Motivace...

5. listopadu 2017 v 18:55 | Baryys |  Thinspo
PPotřebuji MOTIVACI! Tento víkend opět hrůza. Chci si udělat thinspiration book. Potřebuji se do toho dostat, musím! Musím zhubnout! Je to nejvíc, co chci!
Bude nový týden, nový začátek.
Máte někdo nějakou radu?
Neposlouchám ji, nemám ji moc v lásce, ale vypadá úžasně a má skvělou postavu.


Prostě Perrie miluji. Její hlas, postava, make-up

Pamelu Reif sleduji na Instagramu.



3.11.

3. listopadu 2017 v 22:35 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Nic
Svačina: 3x vídeňský párek, ten maly (90 g/ 237,04 cal), chleba (30 g/ 75,09), hořčice (20 g/ 19,98 cal) 2x kyselé okurky (95g/ 25,6 cal)
Oběd: Nic
Svačina: Nic
Večeře: Fitness tyčinka (30 g/90 cal)
Pití: Zelený čaj, voda, sklenice portskeho vína
Pohyb: 9292 5,8 km (-137)
Celkem kalorií: 448, 88 cal (-137= 311,88 ca)
Opět jsem měla oběd dříve, kolem jedenácté hodiny. Nic se nestihalo uvařit, tak se koupili párky. Ráno jsem musela do města a odpoledne do práce.
Liuji té večeře a hodně, necítím se moc dobře po psychické stránce. Nikdy se necítím v pohodě, ale dnes je to mnohem horší. Dříve jsem to zajidala, tak jsem ráda, že toho nebylo moc a mohlo to dopadnout daleko hůř. Přijde mi, že jídelníček mám horší a horší den o de dne.
Zvážím se až v pondělí, snad něco zhubnu a nepřiberu.

2.11. 2017

2. listopadu 2017 v 21:08 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Nic
Svačina: Celozrné špagety (100g/ 346 cal), rajčata s bazalkou (100g/ 34 cal), eidam (3g/ 7,89 cal)
Oběd: Nic
Svačina: 2x švestka (40g/ 25 cal), brusinky (3g/ 9,9 cal)
Večeře: Nic
Pití: Zelený čaj, voda
Pohyb: Ranní jóga (-297 cal), 8 309 kroků/5,3km (-125 cal)
Celkem kalorií: 422, 79 cal (-297 -125= 0,79 cal)
Nevíte někdo, jak mám do menu přetáhnout oblíbené odkazy? Nemám bohužel PC, a až teď jsem si všimla, že je tam nemám, poté co jsem měnila blog. Mám tablet s klavesnicí a mobil. Chtěla bych poradit. Taky mě zajímá, kdy budeme mít novou wi-fi, protože tahle furt vypadává, i když jsem doma sama, takže přetížená určitě není. Včera se mamka koukala na televizi, kterou máme napojenou na wi-fi, takže mi internet nefungoval.
Měla jsem oběd trochu dříve, ale řekla jsem si, že to s ním raději dřív než pozdějí. Ale jsem vcelju spokojená, byli to zdravé věci, téměř bez tuku. Celozrne těstoviny bych chtěla častěji i mamka, ale cenově se pohybují jinde než obyčejné. Tak jednou za čas si je dáme.


31.10.

31. října 2017 v 20:08 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Nic
Svačina: Oříšková tyčinka s pistacii (35g/ 189 cal)
Oběd: 3x kuřecí křidélka pečené (210 g/ 420 cal), chleba (20 g/ 48,79 cal)
Svačina: Nic
Večeře: Nic
Pití: Zelený čaj, voda
Pohyb: 6784 kroků 4,3 km (-110 cal)
Celkem kalorií: 609 cal (-110=499 cal)
Ta tyčinka byla výborná. Neměla tam moc tuku, nebyla slaná ani sladká. Mamka ji koupila někde ve zdravé výživě asi. Fakt jsem tam cítila jen oříšky, ale ne ty solene z pytlíku. Oběd nebyl až taková hrůza, kůži nejim, tak to bylo o něco málo kalorií, jinak mají spoustu bílkovin a ne tolik tuků, ale mají cholesterol. Myslím, že to nebyla až taková hrůza. Chci si vytvořit rutinu, pokud to půjde, tak budu cvičit jogu a na večer občas cardio.
Změnila jsem design blogu, libi se vám? Je jednodušší a ne až tak do očí bijicí.

30.10.

30. října 2017 v 22:15 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Banán (90 g/ 84,67 cal)
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: 5 jednohubek (cca 200 cal když jsem to počítala tak to vyšlo asi tak na 180 cal)
Večeře: Nic
Pití: 100% džus, voda, zelený čaj
Pohyb: Ranní Joga (-73 cal), 14191 kroků 9,2 km (-214 cal)
Celkem kalorií: 284, 67 cal (-73-214= -2,33)
Jak vám šla i víkendu elektrika? Ani jsem si nemohla číst, byla nuda, nemohla jsem se ani projít ven, kvůli počasí. Aspoň už si myslí, ze jim. Když se nudim tak jím, přibrala jsem za víkend půl kila. Mohlo to být horší. Snad to do týdne bude dole a dostanu se pod 48 kg.
U babičky jsem si vzala ty jednohubky, furt mi něco cpala, odmítala jsem, mamka se na me občas podívala, tak jsem si vzala, abych ji uklidnila, lepší než ty bonbóny a čokolády.

27.10.

27. října 2017 v 22:29 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Nic
Svačina: Nic
Oběd: Rýže (100g/ 129, 78 cal), kuře pečené v troubě (100g/183,07 cal)
Svačina: Nic
Večeře: Studentská čokoláda (112g/ 576 cal) chtěla jsem si udelat matcha, abych měla energii, nevyšlo to
Pití: Voda, zelený čaj, matcha tea
Pohyb: 10014 kroků 6,6 km (-155 cal), 30 min kick box (-270 cal), 45 min skákání přes švihadlo (-510 cal)
Celkem kalorii: 888,85 cal (-510-270-155= -46 cal)
Dnes jsem v pohodě a překvapivě jsem se vyspala, i přesto, že jsem se několikrát probudila brzo ráno. Nejprve ve čtyři, pak v šest a v sedm a vstala jsem v osm hodin. Aspoň jsem stihla schovat snídani. Měla jsem odpolední, ale stejně mám nejraději raní. Také jsem ráda, a doufám, že tu čokoládu jsem vypotila.


25.10.

25. října 2017 v 23:59 | Baryys |  jídelníček
Snídaně: Domácí ovesná kaše (mléko 30 ml/ 14,21 cal, skořice 12g/ 42,39 cal, ovesné vločky 10g/ 38,61 cal)
Svačina: Nic
Oběd: Smažená cuketa (100g/ 271,5 cal), brambory (60 g/ 40,15 cal), půlka rajčete (20g/ 4,43 cal), mrkev (80g/ 28,22 cal)
Svačina: Nic
Večeře: Nic
Pití: Matcha tea, zelený čaj, voda
Pohyb: 13 214 (8,2 km/ -192 cal), Lose weight cardio (-150 cal), balet workout, abs intensive 4 min, bootty workout 2 min
Celkem kalorií: 439, 51 cal (- 192-150= 97, 51)

Včera jsem měla štěstí, dnes už zase byli doma, takže se jídlu úplně nevyhnu, ale zas tak hrozné to nebylo, měla jsem spoustu zeleniny, a i přesto, že snídaně má dost kalorií na tak malé množství, tak byla zdravá. Dnes jsem udělala sedm chia pudinků a nakoupila ovoce, kdyby náhodou někdo měl kecy a já musela snídat tak si vezmu ten pudink je dietní a zdraví a navíc tam jsou jen chia semínka mléko, které není až tak kalorické.

Kam dál